Cum recunoşti un publicitar român. 18 indicii utile
• Are tatuat “meaningful” într-un loc vizibil doar când vrea el/ea;
• Are bicicletă vintage, Peugeot, Raleigh sau Pegas recondiţionat, sau un fixie;
• Neapărat cont pe Soundcloud, cu cel puţin un DJ obscur din Finlanda în playlist;
• Are minim o pereche de pantofi de la Yohji Yamamoto;
• Duminica postează un selfie în Instagram cu o medalie la un 10k sau de la o cursă de trail;
• Are în telefon un selfie cu cineva din altă agenţie, cu badge de la un eveniment de PR unde a fost Seth Godin;
• Au cel puțin o poză de profil de când au sărit cu paraşuta la Clinceni, de la 2500 de metri;
• Obișnuiesc să tragă de un decaf soy latte în faţa unui Macbook Air într-o cârciumă unde nu există două scaune identice;
• Au o serie de poze la cort în Sandalandala, sau pe munte, cu un răsărit spectaculos;
• Sunt genul care îşi sună mama să-i spună să scoată tagul din poza de la nunta vărului de la ţară, unde dansează pe manele şi beau Pepsi cu vin roșu;
• Are check-in la Obor, fie la terasa cu mici, fie emoționat până la lacrimi lângă o ţelină;
• Au, de regulă, o frază glumeaţă şi smart făcută de ei înşişi la About, în Facebook;
• Are un check-in la 6:45 dimineaţa la Worldclass;
• Discută cu prietenii dacă anul ăsta să meargă în Keros sau în Folegandros;
• Poate purta hainele partenerului de viaţă;
• Cu cât e mai tânăr, cu atât are barba mai lungă și e tuns mai scurt pe la tâmple;
• Îi consideră dinozauri pe toţi cei care au peste 28 de ani;
• Au un articol în IQAds şi o menţiune pe Vice.
Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți încânți prietenii cu postările noastre și acolo.
Comentarii 0 comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.