Dezvăluire: Bacul, campanie publicitară mascată pentru folosirea prezervativului

O anchetă a Consiliului Concurenţei împreună cu comisari ai Oficiului pentru Protecţia Consumatorului a scos la iveală o conspiraţie întreagă cu privire la examenele de Bacalaureat din ultimii ani. “Este doar o imensă reclamă BTL la prezervative. Mesajul subliminal este vizibil şi transmis, la ore de maximă audienţă, în întreaga ţară”, a explicat Decebal Popescu, comisarul OPC care a condus ancheta.

În timp ce oamenii superficiali râd de perlele de la bac, tot mai mulţi tineri renunţă la ideea de a avea un copil. “Îmi place sexul, nu zic nu, iar prietena mea este de aceeaşi părere. Totuşi, am luat decizia de a folosi mijloace suplimentare de protecţie în afară de sterilet, anticoncepţionale şi vasectomie. Tot timpul folosim şi un prezervativ, n-aş vrea ca peste 18 ani să mă uit cum copilul meu e mai prost ca un sobol”, a declarat un tânăr român care face sex.

De alfel, şi numărul avorturilor a crescut în mod îngrijorător în România, tot mai multe femei preferând să-şi rişte sănătatea doar să nu aibă un copil tâmpit. “Ancheta noastră a scos la iveală că, de fapt, promovabilitatea scăzută la Bacalaureat este sponsorizată de o cunoscută companie de prezervative. Aceasta, împreună cu ministerul Educaţiei, face programa pentru Bac şi subiectele ălea grele”, a explicat comisarul Popescu.

Scris de Eftimie
19 iunie 2013 13:06

Alte articole

Vezi mai mult