Din rațiuni de marketing, raperul 50 Cent își schimbă numele în 49.99 Cent

Celebrul raper american a hotărât ca pe albumele sale să apară prețul psihologic de 49,99 cenți. Artistul și-a motivat decizia invocând respectul pentru fanii săi, oamenii care îl apreciază pentru ceea ce este și nu pentru ceea ce încearcă să pară. „Am făcut un studiu de piață în urma căruia a reieșit că oamenilor li se pare prea mult suma de 50 de cenți. Cred că albumele mele s-ar putea vinde mai bine dacă pe copertă ar scrie 49,99 Cent, pentru că lasă impresia că sunt mai ieftine.”

Un alt motiv pentru schimbarea numelui de scenă este dezinteresul total al artistului pentru beneficiile financiare, așa cum reiese și de pe albumul „Get Rich or Die Tryin’”. „Pentru mine nu contează că lumea mă știe de fix 50 de cenți sau doar de 49.99 de cenți”, spune raperul. „Nu mă bucură că am 0,01 cenți în plus în buzunar, că asta nu mă face mai cu mult mai bogat. Important e să fim oameni.”

Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți încânți prietenii cu postările noastre și acolo.

Scris de TNR
15 iulie 2012 10:15

Comentarii 0 comentarii

Alte articole

Vezi mai mult