În sfârşit, băncile se gândesc şi la valorile uitate ale cavalerismului! În urmă cu câteva zile ING, a lansat robotul telefonic Marian, care intervine rapid ori de câte ori un client ING înjură robotul Maria.

“Dacă în timpul discuţiei cu robotul Maria te enervezi şi îţi dai drumul la gură, eşti întâmpinat de robotul Marian, care te întreabă prompt: ‘Probleme, coa*e’? Te-ai luat de prinţesa mea?”, explică Jean Goga, tehnician de roboţi telefonici.

robottelefonicsuparat.jpg
“Simpaticul Marian e preprogramat cu expresii menite să reducă tensiunea, de exemplu ‘Săracule, dacă mai stai mult pe fir rămâi cu sold zero’, ‘Îţi pute mâna a bară de tramvai, se simte şi prin telefon’ sau ‘Vino, bă, la sediul nostru din Tineretului dacă eşti aşa şmecher’”, adaugă angajatul ING.

De asemenea, din repertoriul robotului Marian nu lipsesc nici mesajele de asigurare, ca “Vezi că ştiu unde stai, fraiere, dar informaţiile tale sunt în siguranţă după implementarea normelor europene de protecţie a datelor personale, iar confidenţialitatea e esenţială pentru noi, băi p**ă”, iar dacă clientul continuă să fie irascibil, are şansa să se întâlnească într-un gang cu robotul Marian, roboţelul de facturi de la BRD şi aplicaţia de la Pelicanul, care ştie cu cuţitul.

Din fericire, majoritatea clienţilor se liniştesc repede când îşi dau seama că Marian ştie câţi bani au în cont şi e destul de slobod la gură când bea.

Scris de Vasile | Friday, 08.06.2018 13:54 Monden

National Cinematografic