Fuego, noua imagine Pepsi! Vânzările Pepsi efectiv au explodat

Pepsi a dat lovitura, după ce a reuşit să-l convingă pe Fuego să devină imaginea băuturii lor răcoritoare. La doar două zile după ce a fost lansată prima reclamă în care apare Fuego, vânzările Pepsi au crescut cu peste 60%. „Combinaţia Messi, Drogba şi Fuego este cea mai bună idee din istoria companiei noastre”, a declarat directorul Pepsi.
Pepsi a dat lovitura, după ce a reuşit să-l convingă pe Fuego să devină imaginea băuturii lor răcoritoare. La doar două zile după ce a fost lansată prima reclamă în care apare Fuego, vânzările Pepsi au crescut cu peste 60%. „Combinaţia Messi, Drogba şi Fuego este cea mai bună idee din istoria companiei noastre”, a declarat directorul Pepsi.
Fuego a filmat şi un videoclip alături de Messi şi Drogba, pentru piesa „Umple, măicuţă, ulciorul cu Pepsi”. „A fost o onoare să filmez alături de Fuego. Abia aştept să ajung în România, să mă reîntâlnescu cu el”, a scris şi Messi pe contul său de Facebook. Drogba a fost chiar mai impresionat: „Următorul meu tatuaj va fi cu chipul lui Fuego”, a promis ivorianul.
Contractul dintre Fuego şi Pepsi a făcut şi victime. Mai mulţi directori Coca Cola au fost demişi pentru incompetenţă, pentru că nu s-au gândit ei primii să-l folosescă într-o campanie publicitară pe Fuego.
Joburi Disponibile
Comentarii 0 comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.