Fuego, noua imagine Pepsi! Vânzările Pepsi efectiv au explodat

Pepsi a dat lovitura, după ce a reuşit să-l convingă pe Fuego să devină imaginea băuturii lor răcoritoare. La doar două zile după ce a fost lansată prima reclamă în care apare Fuego, vânzările Pepsi au crescut cu peste 60%. „Combinaţia Messi, Drogba şi Fuego este cea mai bună idee din istoria companiei noastre”, a declarat directorul Pepsi.

fuego_este_noua_imagine_pepsiPepsi a dat lovitura, după ce a reuşit să-l convingă pe Fuego să devină imaginea băuturii lor răcoritoare. La doar două zile după ce a fost lansată prima reclamă în care apare Fuego, vânzările Pepsi au crescut cu peste 60%. „Combinaţia Messi, Drogba şi Fuego este cea mai bună idee din istoria companiei noastre”, a declarat directorul Pepsi.

Fuego a filmat şi un videoclip alături de Messi şi Drogba, pentru piesa „Umple, măicuţă, ulciorul cu Pepsi”. „A fost o onoare să filmez alături de Fuego. Abia aştept să ajung în România, să mă reîntâlnescu cu el”, a scris şi Messi pe contul său de Facebook. Drogba a fost chiar mai impresionat: „Următorul meu tatuaj va fi cu chipul lui Fuego”, a promis ivorianul.

Contractul dintre Fuego şi Pepsi a făcut şi victime. Mai mulţi directori Coca Cola au fost demişi pentru incompetenţă, pentru că nu s-au gândit ei primii să-l folosescă într-o campanie publicitară pe Fuego.

Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți încânți prietenii cu postările noastre și acolo.

Scris de Calin
10 august 2012 15:29

Comentarii 0 comentarii

Alte articole

Vezi mai mult