Administratorii paginii de Facebook ”Generația cu cheia la gât” au realizat că nu mai pot lupta cu evidențele și au decis că e nevoie de un rebranding masiv. Astfel, de acum încolo ”Generația cu cheia la gât” se va numi ”Generația cu chelie”, un nume mult mai adecvat pentru utilizatorii de Facebook care sunt fani ai paginii.

generatia_cu_chelie.jpg ”Am avut mai multe variante înainte să optăm pentru chelie”, spune unul dintre administratorii paginii. ”«Generația cu rate la bancă», «Generația care-și face vacanțele în Grecia» sau «Generația care nu se mai uită la televizor» au fost câteva dintre ele, însă chelioșii au câștigat detașat. Când am întrebat «Care din fanii noștri au chelie?» era să se blocheze pagina de la câte mesaje am primit.”

Unii au mers până într-acolo încât au susținut că ar exista o legătură directă între purtarea cheii la gât în copilărie și chelie. ”Până la urmă ai purtat o bucată de metal la gât, normal că asta a influențat negativ firele tale de păr. Însă cu chelie mai e cum e, nici nu vreau să mă gândesc la ce-au pățit inconștienții care au purtat cheia în buzunarul de la pantaloni”, spune unul din adepții acestei teorii.

beretnr4bnnrmic.png

Dacă ți-a plăcut acest articol, sigur o să-ți placă și berea Times New Roman. Nu că vrem să ne lăudăm, dar ne pricepem la bere cel puțin la fel de bine ca la scris virale. Convinge-te singur: bereatnr.ro/shop!

Scris de Calin | Tuesday, 03.03.2020 20:48 Monden

National Cinematografic