Japonia promovează alcoolul: Nea Costel, numit ambasador la birtul gării din Tokyo

Tinerii din Japonia consumă mai puţin alcool decât părinţii lor, astfel că au fost afectate vânzările de băuturi și, prin urmare, și taxele obținute din vânzarea de băturui. În aceste condiții ANAF-ul nipon a organizat un concurs național intitulat „Sake Viva” pentru a rezolva problema.

Concursul are ca scop să facă băutura mai atractivă, astfel încât tinerii să dorească să o consume. Concursul le cere tinerilor cu vârste cuprinse între 20 şi 39 de ani să îşi împărtăşească ideile de afaceri pentru a stimula cererea în rândul generaţiei lor, indiferent dacă este vorba de sake japonez, shochu, whisky, bere sau vin, potrivit BBC.

Pe de altă parte, Ministerul de Externe a venit și cu o soluție de rezervă știut fiind cât de încăpățânați sunt tinerii japonezi și a facilitat numirea lui Nea Costel Drojdier ca ambasador la birtul gării din Tokio. Numirea a fost ținută secretă dar fanii artistului au observat și-a trecut deja „Visiting professor” în profilul său de pe Drinkedin.

În cadrului primului curs Nea Costel a tras repede două damigene de sake pe gât, că-i era sete după zborul îndelungat și i-a întrebat apoi pe meseni dacă au și ceva de băut cu alcool. Drojdierul a apreciat cultura japoneză și felul aparte în care-și bat niponii cuie în cap, respectiv folosesc o sabie și și-o bagă în burtă.

Avem pagină nouă de Facebook, Times New Roman 2.0, că pe aia veche ne-a șters-o Facebook. Ca să ai la ce da follow.

19 august 2022 17:38
Citește mai mult despre: japonia nea Costel

Comentarii 0 comentarii

Alte articole

Vezi mai mult