La oraș nimeni nu mai cumpără vopsea de ouă. Toți folosesc filtre de Instagram

Deşi cumpărăturile sunt în toi, din ce în ce mai puţini români îşi trec pe listă vopseaua de ouă! Potrivit unui sondaj recent, mulţi tineri aleg să vopsească, să încondeieze sau chiar să împistrească ouăle folosind tehnologia modernă, precum filtrele de Instagram sau de TikTok.
„E simplu, rapid şi nu pătezi nimic prin bucătărie. Faci o poză la ou, alegi aicea Sparkling Red şi în două secunde ai un ou roşu. Merge şi pe live, dacă vrei să ciocneşti ouă roşii cu followerii. Poţi să adaugi şi un sunet haios, un ‘boing’ sau un ‘ka-boom'”, explică Geanina, influenceriţă din Miercurea Nirajului.
Nu toată lumea, însă, optează pentru ouăle înroşite virtual. „Noi preferăm să înroşim ouăle cu foi de ceapă, cum făceau strămoşii noştri acum 5-10 ani!”, spune Johnutzu, un tânăr mutat la ţară, la aer curat. „Maximum, da’ maximum, le dăm un pic de patină vintage cu un filtru de Snapseed sau Huji, dar în niciun caz nu le colorăm cu Instagramul. Care ar mai fi farmecul, serios? Ce urmează, să ornăm salata de boeuf cu ChatGPT?”
„Indiferent cum alegem să colorăm ouăle, ne întâlnim toţi la Kaufland. Acolo găsim şi ceapă roşie, şi vopsea intensă, şi un încărcător pentru telefon dacă preferi filtrele alea trăsnite. Ştiai că dacă pui un filtru albastru pe un ou galben obţii un ou verde?”, spune un alt tânăr prins în febra pregătirilor pascale.
Kaufland România a lansat „Paștele ca la noi acasă”, un nou proiect digital dedicat sărbătorilor pascale, care aduce în prim-plan farmecul contrastului dintre viața de la oraș și cea de la sat.
Comentarii 0 comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.