Ministerul Turismului a cumpărat logo-ul lui Charley Ottley cu 8 milioane de euro

Deși toată lumea a făcut bășcălie de logo-ul lui Charley Ottley, Ministerul Turismului a văzut geniul din spatele acestei realizări grafice, care reprezintă România chiar mai bine decât pare la prima vedere. Atât de mult le-a plăcut celor din Minister, încât i-au oferit pe loc lui Charley Ottley 8 milioane de euro pentru drepturile de folosire a logo-ului.

Logo-ul va fi prezent pe toate broșurile de prezentare ale României la marile târguri de turism. ”E un brand de țară curajos, incisiv, descriptiv și cu o simbolistică adecvată pentru ce reprezintă țara noastră în prezent. Un amalgam de stiluri, culori, fonturi și idei, exact ca România”, explică ministrul Turismului, încântat de achiziție.

”Răutăcioșii să tacă”, spun experții. ”În loc să se țină de glumițe și parodii, să se apuce și ei să creeze ceva original, cum a făcut Charley, care chiar iubește România, nu-și bate joc de ea și nu face bășcălie de valorile naționale. El atât a putut. Voi ați făcut vreun logo de țară? N-ați făcut nimic, pentru că nu sunteți în stare. Dacă erați în stare, făceați și poate vi-l cumpăra Ministerul Turismului. Așa, ați râs ca proștii”, spune Decebal Popescu, profesor de semiotică.

Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți încânți prietenii cu postările noastre și acolo.

Scris de Ionut
16 iunie 2023 12:35
Citește mai mult despre: Charley Ottley logo parodie turism

Comentarii 0 comentarii

Alte articole

Vezi mai mult