Inspiraţi de o campanie de strângere de fonduri, cei de la Ratb şi-au surprins călătorii cu o ofertă virală irezistibilă: Înainte să urce în autobuz, călătorii sunt înscrişi automat în campania Water&Soap Bucket. Reprezentanţii Ratb susţin că au amplasat găleţi cu apă şi săpun în staţiile cheie, iar clăbucii atestă succesul deplin al campaniei.soap_bucket_challenge.jpg

“Să nu ne înţelegeţi greşit, e vorba de o campanie total pozitivă. Noi ştim că toţi călătorii sunt curaţi, dar vrem să fie şi mai curaţi. Atât de curaţi că vor scârţâi la urcare şi la coborâre”, spune Victor R, “creierul” campaniei Water&Soap Bucket. Victor R speră că bucureştenii se vor bucura intens de călătorii şi vor împrăştia prin autobuze aroma reuşitei.

Regulile campaniei sunt simple: Ori torni pe tine găleata cu apă şi foloseşti săpunul, ori plăteşti contravaloarea unui bilet. Până în prezent, niciun călător nu a ales a doua variantă, lucru care demonstrează gradul ridicat de implicare al românilor în campaniile cu mesaj social. Campania a fost primită cu deosebit entuziasm de pasagerii de vârsta a treia, obişnuiţi cu duşurile reci din perioada comunistă.

Scris de Ionut | Monday, 25.08.2014 12:18 Monden

National Cinematografic