Nike schimbă celebrul „Just do it” cu un citat din Octavian Paler

Cunoscuta firmă de treninguri a decis, în sfârşit, să intre în secolul XXI şi să schimbe vechiul slogan comercial, cunoscut în lumea întreagă, cu unul mai actual, care se adresează unei noi categorii de consumatori. „S-au dus vremurile în care vindeam echipament sportiv din magazin, unui public cât de cât alfabetizat. Acum vrem să vindem şi unei nişe încă neexplorate, cea a cretinilor, cea mai mare piaţă după China”, a declarat Bob Ferguson Ghyka, directorul de dezvoltare de la Nike.

Citatul ales este “Nu există viaţă mai pustie decât una care n-a iubit nimic, ştiind că într-o zi va pierde totul”, şi însumează, pe scurt, noua filosofie de maketing a companiei americane. „Vrem să promovăm dragostea de brand, fidelitatea cumpărătorilor şi a angajaţilor faţă de valorile companiei precum şi efemeritatea pantofului sport în raport cu universul, mai ales la călcâie şi şireturi”.

Pentru drepturile de folosire a citatului din Octavian Paler, Nike va plăti României 300 de euro şi va construi în Lisa, comuna natală a autorului, o troiţă care-l va înfăţişa pe scriitor în timp ce se încalţă să plece la biblioteca din sat.

Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți încânți prietenii cu postările noastre și acolo.

14 ianuarie 2014 15:58

Comentarii 0 comentarii

Alte articole

Vezi mai mult