În ședința de astăzi a CNA s-au luat în discuție mai multe reclame ce apar la televizor în care este prezent noul logo IKEA. Campania, „Vino să mănânci la IKEA, poate cumperi și-un scaun” a fost una virală ce a umplut spațiul media, dar a fost și o ocazie foarte bună pentru prezentarea noului logo al companiei.

ikea_new_logo_hotdog.jpg

„E ceva în acest logo care mă deranjează profund”, a răbufnit Radu Herjeu, membru al CNA. „Nu pot să spun exact ce e, dar n-aș vrea să văd asta când mă gândesc la mâncare. Aș mânca și eu niște chfitele de la IKEA dar nu așa”, spune acesta. Consiliul a luat în discuție interzicerea reclamelor ceea ce a dus la o nouă controversă. 

„În momentul de față CNA interzice un brand la TV, asta nu se poate face. Nu e ca și cum am fi pus o swastică acolo, sunt niște chiftele și un hotdog, care-i problema?”, a declarat un reprezentant al companiei. Ambasada Suediei a reacționat publicând pe contul de Facebook noul logo al IKEA și semnul interzis lângă el și ne-a dojenit. 

Susține presa independentă! O poți face nu doar prin donații, ci și bând bere. Cumperi bere TNR, fie online din magazinul nostru, fie din hypermarketurile Carrefour și ajuți astfel proiectul editorial Times New Roman. Să curgă berea!

Scris de Eftimie | Monday, 22.07.2019 09:18 Monden

National Cinematografic