Noutăți la BOR. Acum poți cumpăra product placement și publicitate pe icoane

Aflată într-o oarecare recesiune, legată de ultimele sondaje care arată că încrederea populației în Biserică a scăzut îngrijorător, cea mai cunoscută organizație mafiotă din România a pus deja la punct un plan de reorganizare. Unul vizează creșterea profiturilor din surse alternative, cum ar fi publicitatea și product placement-ul.

„Icoanele au mult spații nefolosite, pe ramă dar și în poză. Toți sfinții țin în mână câte un băț, o carte. De ce nu ar fi în loc de carte un nou laptop performant iar în loc de bățul ăla o pastă de dinți. Și-așa le pupă toată ziua, măcar să aibă gura curată când o fac”, a declarat project managerul pe dezvoltare și market research de la BOR, Constantin Șechel.

Noile spații publicitare vor fi mult mai scumpe decât cele din media clasică, pentru că, matematic vorbind, mult mai mulți proști se uită la icoane decât la Antena 3. „Vor exista, totuși, și firme care nu vor putea face reclamă la noi, de exemplu băncile, pentru că nu putem promova concurența”, a mai precizat dl. Șechel.

Scris de Eftimie
14 februarie 2016 03:02

Articole asemanătoare

Vezi mai mult