O companie low cost a angajat stewardese capabile să reziste la peste 50 de înjurături ale românilor

Sătulă să-și piardă angajatele din cauza înjurăturilor la care sunt supuse, o cunoscută companie aeriană low cost a decis să investească într-un personal de bord mai puternic psihic, capabil să reziste la cele mai sinistre comportamente ale pasagerilor români. Angajatele vor fi complet robotizate, fiind produse de o fabrică de stewardese, deschisă recent.

„În medie, o stewardesă rezistă între unul și două zboruri, înainte să-și dea demisia, să se arunce din avion sau să-l arunce pe pasager din avion. Am încercat să le convingem, oferindu-le sporuri de 10.000 de euro pe înjurătură, dar puține au acceptat, mai exact nici una. Înjurăturile sunt pur și simplu prea obscene, au capacitatea de a produce depresii grave din numai câteva cuvinte bine alese. Românii chiar sunt inventivi, nu e doar o legendă”, spune Decebal Popescu, patronul companiei.

Noile stewardese dau semne că problema companiei s-a rezolvat. „Mă pregătesc deja de al patrulea zbor, record absolut în istoria companiei, în ciuda faptului că am fost înjurată de 68 de ori. Am avut nevoie de trei ședințe la psiholog, dar sunt ok”, spune Silvia A380, cel mai recent prototip testat de companie.

Loturile de bere TNR sunt întotdeauna limitate, că vindem doar ce n-apucăm să bem noi. Hai, fă repede o comandă, până n-o bem noi pe toată!

Scris de Luchian
28 martie 2015 02:03

Alte articole

Vezi mai mult