Orange și Vodafone își mută angajații în call center-ul istoric al Bucureștiului

Companiile de telefonie mobilă au renovat mai multe clădiri din centrul vechi, unde vor să deschidă un call center istoric al Capitalei. Aici, dispecerii ar urma să stea cu clienții la o terasă și să le explice pe loc care abonament e mai avantajos. Orange și Vodafone au luat această decizie  după ce au ajuns la concluzia că altceva e să vorbești cu omul față în față.

Cum convorbirile sunt gratuite, companiile de telefonie mobilă ar urma să plătească consumația.

În general, angajații sunt încântați de schimbare, însă nu le convine să muncească toată ziua în praf, printre grămezi de moloz. Lor le place ideea de a sta la terasă, cu o bere în față, dar ar fi preferat un loc unde comercianții muți nu-ți pun brichete, pixuri și carnețele pe masă, iar țigăncile nu-ți bagă pe gât flori, pe care să i le cumperi clientei cu care discuți.

Call centerul istoric al companiilor de telefonie mobilă va putea fi apelat la numărul 65, de pe strada Șelari. În caz că toți dispecerii sunt ocupați, așezați-vă la terasă și comandați ceva. Apelul dumneavoastră e foarte important, deși dispecerul s-ar putea să spună altceva după două-trei beri.

Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți încânți prietenii cu postările noastre și acolo.

Scris de TNR
10 iunie 2011 05:33

Comentarii 0 comentarii

Alte articole

Vezi mai mult