Primul call-center pentru corporatişti: “Pentru limba romgleză, apăsaţi tastele 1 şi 2 simultan”

După ce a primit nenumărate solicitări în acest sens, o companie de telefonie vine în sprijinul corporatiştilor! Începând de mâine, aceştia pot beneficia de asistenţă tehnică în limba lor maternă, romgleza. Astfel, cunoscutul mesaj de întâmpinare a fost suplimentat cu indicaţia “Pentru limba romgleză, apăsaţi tastele 1 şi 2 simultan”.
Operatorii special antrenaţi pentru a răspunde solicitărilor în romgleză, majoritatea şi ei corporatişti, spun că a fost foarte uşor să înveţe terminologia specifică: “În loc de ‘Bună ziua, ce problemă aveţi?’ trebuie să spunem ‘Bună ziua, faceţi-mi vă rog un briefing în legătură cu issues-urile dumneavoastră’. După ce rezolvăm situaţia, ne luăm la revedere şi le reamintim clienţilor că feedback-ul userilor e un veritabil boost pentru team spirit-ul nostru”, a explicat un angajat.
Dacă măsura se bucură de succes, aceeaşi companie susţine că ar putea introduce o linie de asistenţă în limbă de lemn, destinată politicienilor. “Aceasta nu va rezolva problemele nimănui, ci le va tărăgăna ani de zile, până când cuţitul ajunge la os”.
Joburi Disponibile
Comentarii 0 comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.