Rămase fără bani, mondenităţile au scos la vânzare spaţiile din tabloide de care beneficiază

Din cauza crizei economice şi a lipsei de talent, tot mai multe persoane din lumea mondenă se confruntă cu grave probleme financiare. Cu toate acestea, ele au alocate în continuare spaţii consistente în paginile tabloidelor, fapt pe care unii încearcă să îl folosească ca să se salveze din punct de vedere financiar. Astfel, tot mai multe personaje din lumea mondenă sunt dispuse să cedeze contracost spaţiile din tabloide de care beneficiază, prin anunţuri date la mica publicitate.

Vând spaţiu în tabloide, ultracentral (inclusiv prima pagină), cu posibilitate de amplasare a unei poze sexy. Preţ 1.000 Euro, nenegociabil. Bonus, articol de interior tabloid, fără poză. Rog seriozitate” e unul din anunţurile care apare tot mai des în secţiunile de mică publicitate, atât de print, cât şi on line.

Oferte sunt însă şi pentru cei care dispun de sume mai mici: „Ai ce arăta şi nu ai cum? Vreai ca toată lumea să vorbească despre tine şi despre pozele cu tine în lenjerie intimă sau nud? Cedez contracost spaţiu în revistă de profil, succes garantat. Preţuri începând de la 300 Euro/cm² de pagină. Accept şi credit.”

Sunt însă şi persoane care nu mai vor să apără zilnic în tabloide şi sunt dispuse să ofere inclusiv bani pentru a obţine spaţii în publicaţii mult mai bine cotate: „Schimb spaţiu în tabloid, pagina 3, coloana dreapta, contra spaţiu în Dilema Veche, plus diferenţa. Sau contracost, însă doar cu posibilitatea de a plăti în rate.”

Cu toate acestea, spaţiile din tabloide rămân la mare căutare, însă de cele mai multe ori cei care vor să le ocupe nu pot oferi la schimb decât spaţii în reviste prost cotate: „Cumpăr spaţiu în tabloid, ofer la schimb 10 pagini de revistă porno, plus diferenţa”, sună un astfel de anunţ.

Din datele obţinute de TNR de la Registrul Comerţului, cei mai mulţi bani din „imobiliarele” de presă i-a obţinut Mihaela Rădulescu, care a cedat zeci de spaţii în tabloide odată cu renunţarea la cariera de televiziune şi plecarea din ţară. Ea este urmată îndeaproape de Andreea Marin, care a renunţat la emisiunea „Surprize, suprize” şi a cedat spaţiile din tabloide pentru a se ocupa de familie. Şi tot de la Registrul Comerţului am aflat că Nikita, deşi nu mai mai apare în tabloide, nu a scos nici un ban din acest bussines, ci pur şi simplu imaginea ei a intrat în faliment.

Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți încânți prietenii cu postările noastre și acolo.

Scris de Calin
25 mai 2010 08:59
Citește mai mult despre: criza mica publicitate monden tabloid vedeta

Comentarii 0 comentarii

Alte articole

Vezi mai mult