Studiu! Cele mai anoste şi banale ştiri încep cu “Nu o să-ţi vină SĂ CREZI!”

După o analiză riguroasă a presei on line din România, analiştii media au descoperit cu stupoare că majoritatea articolelor din care nu afli nimic interesant conţin în titlu formula “Nu o să-ţi vină SĂ CREZI!”.  Sau altele similare, gen “O să RĂMÂI PROST!” sau “Asta TREBUIE s-o vezi! MILIOANE de oameni ai făcut-o deja!”.

Acest mod imbecil de a pune titluri care anunţă ceva ce nu se regăseşte în text se întâlneşte mai ales în publicaţiile trustului Pro (ProSport, Sport.ro, Gandul.info sau CanCan), dar şi în celelalte tabloide, au detaliat specialiştii. Explicaţia, spun ei, este cât se poate de simplă: cei care dau astfel de titluri au IQ-ul mic, ceea ce îi face extrem de proşti.

“Genul de articol care să merite un astfel de titlu apare o dată la câţiva ani, or ei pun astfel de titluri zilnic. Dacă afară cad câţiva fulgi de zăpadă, ei anunţă apocalipsa albă. Dacă o închipuită vedetă se duce la mall, ei fac serial şi anunţă că o să rămâi prost. Nu, proşti o să rămână ei, cei care dau astfel de titluri”, s-a revoltat reputatul analist media Decebal Popescu.

Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți încânți prietenii cu postările noastre și acolo.

Scris de Calin
11 ianuarie 2013 14:13

Comentarii 0 comentarii

Alte articole

Vezi mai mult