Pe lângă îndrăgitele avioane, companiile de seminţe îşi fac publicitate şi prin mijloace mai puţin vizibile! Şi anul acesta, submarinul Nutline, care patrulează la 4 km de ţărmul românesc, a fost desemnat "cea mai ineficientă reclamă de pe Litoral" de un juriu de specialitate.

submarinul_nutline.jpg
"Sincer, ne-am tot gândit să renunţăm la el, mai ales că singurii care l-au văzut în cei 4 ani de activitate au fost marinarii unui submarin rusesc, şi la ei în ţară nici măcar nu se găsesc seminţele noastre", spune Aurel Dubescu, amiralul flotei publicitare Nutline. "Dar am investit atâta în el şi ar fi păcat... eu zic să-i mai dăm o şansă."

"Submarinul Nutline", de fapt un submarin nuclear 671RTMK de fabricaţie sovietică, a fost achiziţionat de compania Nutline de la Marina ucraineană în anul 2015, în cadrul programului "Armament contra seminţe". Preţul ambarcaţiunii ar fi fost de 250 milioane de seminţe, echivalentul în zilele noastre a 253 milioane de seminţe, notează publicaţia de specialitate Sunflower Seed Observer.


Scris de Vasile | Thursday, 01.08.2019 15:03 Monden

National Cinematografic