Cine a spus că românii nu s-au născut să fie afacerişti? Un tânăr din Cluj face furori cu micul său business printre petrecăreţii de la Untold, dar şi printre localnicii dornici de distracţie. Acesta vinde seturi complete de echipament pentru festival, incluzând pantofi rupţi de la atâta dans şi tricouri pre-udate, ca să nu fii nevoit să-ţi schimbi lookul când transpiri sau te stropeşti cu bere.

tricouri_pre_udate_02.jpg
“Tricourile ude au un mare succes la festival, Foarte mulţi băieţi le cumpără pentru prietenele lor, dar şi pentru fete pe care abia le-au cunoscut. Îmi place că afacerea mea trezeşte dărnicia din oameni!”, explică Decebal Popescu, ingeniosul afacerist care cufundă deja în apă rece mai bine de 100 de tricouri pe oră, doar ca să facă faţă cererii.

“Cele mai căutate sunt cele albe - probabil fiindcă e vară”, adaugă Popescu, privind cu inocenţă către câteva cumpărătoare care tocmai îşi probează tricourile îmbibate, zburdând înspre scena festivalului.

Standul de tricouri ude a fost deja luat în vizor de Banca Transilvania, cunoscută pentru sprijinul faţă de micile businessuri româneşti creative. “Probabil că afacerea mea în sine e cam deşucheată pentru gustul unora, dar simplul fapt că am ocazia să particip la workshopurile de la Untold îmi dă nişte idei grozave pentru viitor!”, a comentat antreprenorul, hotărât să inventeze - pentru la iarnă - un tricou ud care ţine şi cald.

Scris de Advert Einstein | Saturday, 06.08.2016 13:16 Monden