10 lucruri despre trenul de mare viteză Bucureşti-Iaşi, construit de chinezi

• E primul tren din lume care funcţionează cu baterii 777;

• Pentru porţiunile neelectrificate are şi cheiţă, dar e deja stricată;

• Trenul are 3.000.000 locuri la clasa a II-a, 200.000 la clasa I şi unul singur la clasa Mao;

• În vagonul restaurant, călătorii se vor bucura de specialităţi chinezeşti cu nume fanteziste, precum “Nu ştiu ce carne e asta” sau “Supă adusă după o oră jumate, rece bocnă”;

• Deşi e de mare viteză, trenul va face chiar mai mult decât cel vechi, pentru că se va strica de 3 ori pe traseu;

• Trenul va avea şi locuri pentru valize, cunoscute în China ca locuri normale;

• În semn de prietenie moldoveano-chineză, trenul va fi redenumit: “Dragonul în Flăcări” devine “Dragonul Beţiv”;

• Dacă pomeneşti ceva de piaţa Tiananmen sau anul 1989, se declanşează alarma de incendiu;

• Biletele vor fi tipărite sub formă de cărticică, pe carton de culoare roşie;

• Dacă asamblezi 500 de iPhone-uri beneficiezi de o reducere de 1 yuan din preţul biletului.

Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți încânți prietenii cu postările noastre și acolo.

Scris de TNR
3 septembrie 2014 03:39
Citește mai mult despre: cfr china

Comentarii 0 comentarii

Alte articole

Vezi mai mult