elena_udrea_prezinta_noul_brand_turisticNoul slogan al turismului românesc îi îndeamnă pe străini să exploreze Grădina Carpaţilor. Înţelegem de aici că respectiva grădină se consideră neexplorată, virgină. Vă daţi seama ce mare o să fie dezamăgirea turistului occidental, atunci când o să-şi dea seama că n-a fost el primul. Din păcate, Grădina Carpaţilor nu face niciun efort să treacă drept o virgină credibilă. Prost să fii şi tot te prinzi că a mai trecut şi prin mâna altora, în special când vezi peturile goale de Frutti Fresh şi cojile de parizer lăsate în urmă de foşti, nişte melteni care au călărit-o pe manele.

 

Iată ce ar trebui să ştie totuşi românii despre noul brand de ţară:

 

• În primul rând, Elena Udrea vrea să-i câştige prin acest slogan pe turiştii bulgari, mari amatori de grădinărit.

 

• Sloganul ni se potriveşte de minune, mai ales că avem deja un pitic de grădină, în persoana lui Emil Boc.

 

• Udrea a mai spus că vrea să facă din România ceea ce era în perioada interbelică, atunci când ţara noastră era supranumită Grădinarul Europei.

 

• Grădina Carpaţilor are deja un paznic, ştiut fiind faptul că frica păzeşte pepenii. La capitolul frică de viitor, românii stau excelent, ca să nu spun că ar putea să dea şi la alţii.

 

Una dintre principalele atracţii turistice o să fie Roşia Montană. Ea creşte în Grădina Carpaţilor şi nici nu se compară cu roşiile turceşti.

 

• Grădina se prezintă într-o stare excelentă, fiind bine irigată de inundaţii.

 

• Vadim visează să reîntregească România Mare, pentru a auzi cât mai des o vorbă tare plăcută lui: “Mare ţi-e grădina!”

 

• Pe timpul târgului de turism din China, toate grădinile din România au fost suspendate.

 

• Pentru pedofilii belgieni, sloganul suna cam aşa: “Explore the Carpathian kindergartens!”

Scris de TNR | Thursday, 29.07.2010 10:53 Politic

National Cinematografic