„Dezbaterea” prezidențială de ieri seara a fost una din cele mai performante din istoria de 30 de ani a democrației românești. Datele de audiență adunate de Kantar Media arată că peste 1,74 milioane de români au fost băgați la somn în timpul emisiunii transmisă de mai multe televiziuni și chiar și de Facebook.

iohannis-somn.jpg

Minutul de aur a fost la 19.27 când viteza de adormire a fost 13.000 de români pe secundă. Cei care au cumpărat publicitate în timpul dezbaterii electorale de ieri seară au fost cei mai câștigați, că telespectatorii s-au trezit când au auzit reclame, să închidă televizorul sau să schimbe canalul.

cifre-somn.jpg

Ca de obicei ProTV a trișat și a difuzat după un timp meciul naționalei de tineret. Asta înseamnă că până și cei care se uită la „Las Fierbinți” sau alte seriale la fel de inteligente nu au supraviețuit întrebărilor puse de jurnaliștii pe care președintele i-a selectat să-l mângâie pe ceafa lui de sas serios. 

beretnr4bnnrmic.png

Mai repede decât unii chelneri la terasă! Dacă stai în București și-ți comanzi berea noastră TNR, o primești în mai puțin de 2 ore. Iar dacă se întâmplă vreo calamitate și nu-ți ajunge în 2 ore, ai 20 de beri gratis de la noi.

Scris de Eftimie | Wednesday, 20.11.2019 10:49 Politic

National Cinematografic