Adie vântul schimbării şi în România! Implementarea noului logo Google pe tot întinsul ţării va costa doar 100 milioane de euro, spun reprezentanţii Ministerului Comunicaţiilor, în urma unui studiu de fezabilitate care a costat doar 2 milioane de euro.

noul_logo_google_ministerul_comunicatiilor.jpg
“100 de milioane de euro e o nimica toată, gândiţi-vă că noul logo Google va apărea pe ecranele tuturor românilor! Ţara noastră trebuie să cumpere, practic, cam patruzeci de milioane de licenţe pentru noul logo Google, să plătească o firmă pentru a da jos vechiul logo Google, să notifice utilizatorii prin intermediul Poştei Române...”, a declarat purtătorul de cuvânt al ministerului, Robert Acrişor.

“Toate aceste sarcini au fost atribuite, în mod perfect transparent, unei firme a lui Sebastian Ghiţă, în urma unei licitaţii care a costat doar 3 milioane de euro, organizată de o firmă a lui Dorin Cocoş. Nu văd nimic în neregulă aici”, spune un expert anticorupţie care a costat doar 4 milioane de euro.

Dacă lucrurile se desfăşoară conform programului, până în primăvara anului 2024 câteva cartiere din Bucureşti se vor putea bucura deja de noul logo Google, asigură reprezentanţii Guvernului.

beretnr4bnnrmic.png

Mai repede decât unii chelneri la terasă! Dacă stai în București și-ți comanzi berea noastră TNR, o primești în mai puțin de 2 ore. Iar dacă se întâmplă vreo calamitate și nu-ți ajunge în 2 ore, ai 20 de beri gratis de la noi.

Scris de Vasile | Wednesday, 02.09.2015 18:15 Politic

National Cinematografic