Pentru a reduce pierderile RADET, apa caldă va fi întreruptă de reclame

Primarul Sorin Oprescu a anunţat un proiect revoluţionar prin care furnizarea de apă caldă în Bucureşti va fi întreruptă de spoturi publicitare. Măsura este menită să mai reducă din pierderile regiei, estimate la câteva sute de milioane de lei.

Autorităţile locale spun că decizia este justificată deoarece şi TVR, care primeşte bani de la bugetul de stat, obţine venituri suplimentare din publicitate. “Din când în când, pe ţeava de apă caldă, bucureştenii vor primi pliante publicitare, fluturaşi, mostre de produse, cum ar fi Cif sau Domestos sau chiar noua sticlă de Coca-Cola, făcută cioburi ca să încapă mai bine”, a explicat Oprescu metoda de difuzare a publicităţii.

Cum era şi firesc, bucureştenii racordaţi la RADET n-au primit cu bucurie vestea: “Baia era singurul loc unde nu auzeam de noua tigaie Dry Cooker, cuţitul Miracle Blade sau noul abonament Delfin de la Orange”, a declarat o gospodină din cartierul Militari. În cazul în care nu vor avea spaţiul publicitar cumpărat, în pauzele de publicitate vor fi introduse promo-uri la alte produse ale regiei, cum ar fi apa rece, sau mesaje din partea Uniunii Europene.

Scris de Eftimie
29 martie 2013 19:03

Articole asemanătoare

Vezi mai mult