Primăria Capitalei dă 2 milioane de euro pe o campanie de afişe cu peisaje de toamnă

Vă plac pozele cu frunze aurii? Primăria Capitalei a demarat o campanie de conştientizare a frumuseţii anotimpului toamna. Costul campaniei este de doar 2 milioane de euro, bani luaţi de la spitale şi grădiniţe, însă “cheltuiţi cu cap”, potrivit Primăriei, care vrea ca toţi cetăţenii să aibă acces în mod egal la poze cu copaci desfrunziţi, sau în culori feerice, de la arămiu intens la galben palid.

“Era nevoie de aceste bannere cu copaci de toamnă, pentru că în multe zone toaletarea arborilor s-a făcut atât de bine, că nu mai e nicio frunză în ei, indiferent de anotimp. Iar cetăţenii care locuiesc în cartiere complet lipsite de copaci vor avea prioritate, acolo vom pune cele mai multe afişe”, explică Primăria.

Bannerele şi panourile cu poze, instalate de Compania Municipală de Toamnă, sunt esenţiale pentru bucureştenii care nu vor să depindă de pozele din Facebook sau cele trimise pe Whatsapp. Acesta este doar începutul campaniei, care va continua cu acordarea de vouchere de 500 de lei pentru toţi pensionarii care doresc să vadă copaci desfrunziţi în Cişmigiu sau alte parcuri din Capitală.

Articolele TNR merg cel mai bine c-o bere TNR alături. Comand-o, c-avem livrare gratuită în toată țara.

Scris de TNR
30 octombrie 2019 15:10

Alte articole

Vezi mai mult