Deși campania electorală s-a încheiat oficial asta nu înseamnă că partidele nu încearcă să mai facă un pic de reclamă la televizor, mai mult sau mai puțin mascată. Cel mai căutat slot este pauza publicitară de la filmul Singur Acasă, care se dă din nou în seara asta la ProTv, unde o secund de publicitate costă 19 milioane de euro. 

singur-acasa-electoral-dragnea.jpg

„Nu știu dacă înțelegeți, efectiv, câtă lume se uită la «Singur acasă». Sunt români care nu știu că nu mai este Ceaușescu președinte și se uită la filmul «Singur acasă». Sute de mii de români au cumpărat antene satelit în Italia sau Spania doar ca să vadă filmul ăsta pe ProTV. Sunt sate pustiite de-a dreptul când se difuzează filmul, nici câinele nu mai latră pe uliță”, a explică analistul politic Decebal Popescu.

Datorită prețului ridicat e posibil ca nu toate mesajele electorale să fie difuzate. Astfel, ar putea intra un votați partidul „...” în două secunde dar mesaje mai importante, cum ar fi „la Colectiv a fost mână criminală”, „Iohannis este reptilian” sau „Nu ne vindem țara lui Soroș” nu vor putea ajunge la publicul larg. 

Almanahul_TimesNewRoman-coperta.jpg Susține și tu proiectul TNR cumpărând Almanahul Times New Roman - 156 de pagini, texte exclusive, pe care n-o să le găsești pe site! Îl poți cumpăra doar de pe eMAG.

Scris de Eftimie | Saturday, 10.12.2016 12:26 Politic

National Cinematografic