Ziarul Kremlinului a dat din greșeală cifrele oficiale: Dinamo retrogradează!

Komsomolskaia Pravda, un tabloid apropiat de Kremlin, a publicat luni – cel mai probabil din greșeală – un material de informare despre despre situația reală din teren. Pasajul respectiv a fost șters imediat, dar el a fost salvat pe internet de diferite agregatoare de știri.

Este pentru prima oară când când Kremlinul recunoaște, chiar și fără voie, că nu mai există o șansă pentru Dinamo București. Matematic, echipa din Ștefan cel Mare care nu a avut un parcurs deloc fericit în acest sezon, nu mai are nicio șansă de scăpare, chit că va întâlni la baraj echipe din eșalonul secund.

Informația a fost vehement negată de conducătorii clubului de la și de redactorul șef al ziarului care spune că, de fapt, hackeri au clonat site-ul și au prezentat știrea ca fiind reală. Oficialii din Ștefan cel Mare susțin, în continuare, că Dinamo are șanse foarte mari să joace și la anul tot în liga 1, ca să aibă toate echipele din comune de care abia a auzit lumea să bată și ei pe cineva.

Noi tocmai ne-am desfăcut câte o bere TNR. Tu ce mai aștepți? bereatnr.ro/shop

22 martie 2022 14:56
Citește mai mult despre: Dinamo Kremlin retrogradare

Comentarii 0 comentarii

Alte articole

Vezi mai mult