Borcea şi Turcu se cred experţi în marketing

La Dinamo o imbecilitate nu vine niciodată singură. După ce au decis să premieze hattrickul, acţionarii s-au gândit să ia la mişto şi suporterii. Doar că ei îi spun promoţie: „Începând de azi, la casele de bilete din Ştefan cel Mare, se vor pune în vânzare tichete pentru partida cu U Craiova. Preţurile variază între 10 lei şi 120 lei, iar dinamoviştii care îşi vor achiziţiona bilete de la 100 de lei în sus vor primi o replică a tricoului de joc.”

În primul rând, nu văd de ce aş da 100 de lei ca să stau mai aproape de Borcea sau Turcu. Iar replică a tricoului de joc am mai primit odată, acum câţiva ani, când mi-am făcut abonament parcă, şi arăta jalnic. S-au dat numai tricouri cu mărimi pentru copii, iar calitatea era mai proastă decât a tricourile pe care le găseşti în Europa. Pentru Borcea şi Turcu asta se cheamă marketing, pentru noi, suporterii, e bătaie de joc.

Şi nu un tricou jenant dat moca va aduce lumea pe stadion. În primul rând avem nevoie de stadion, nu de lighean comunist. Singurul avantaj al stadionului actual e că din peluză n-ai nici o şansă să-i vezi faţa lui Turcu când stă la oficială.

P.S. Cristi Borcea, eşti o mizerie!
P.P.S. Turcule, să-ţi dăm la ****!

Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți încânți prietenii cu postările noastre și acolo.

18 februarie 2010 12:29

Comentarii 0 comentarii

Alte articole

Vezi mai mult