PMB lansează campania „Caută sub c*cat” ca să convingă lumea să strângă după câini

Orice s-ar spune, Primăria Capitalei nu stă degeaba în această perioadă! Recent, municipalitatea a lansat campania „Caută sub căcat”, prima de acest gen de pe planetă, menită să-i încurajeze pe bucureşteni să strângă după animalele lor când ies la plimbare.

Printre numeroasele premii care pot fi găsite sub căcat se numără o doză de bere sau o brichetă, dar şi telefoane mobile, maşini de spălat şi vacanţe all-inclusive în Zanzibar, anunţă organizatorul.

„Cutia de bere sau bricheta pot fi revendicate prezentând căcatul la cel mai apropiat magazin partener, în timp ce pentru premiile mai mari va trebui să păstraţi căcatul până la tragerea la sorţi de la finalul campaniei”, adaugă un reprezentant al Primăriei.

Proprietarii de câini spun că sunt de-a dreptul încântaţi de formatul promoţiei. „Aşa da, cu premii instant, nu să ne pună să trimitem coduri prin SMS cum fac alţii. Încă o parte bună e că nu trebuie să-l răzuim cu unghia”, spune Geani, locuitor din Pantelimon.

Loturile de bere TNR sunt întotdeauna limitate, că vindem doar ce n-apucăm să bem noi. Hai, fă repede o comandă, până n-o bem noi pe toată!

Scris de TNR
17 februarie 2021 14:02

Alte articole

Vezi mai mult