TNR Premium cu 2€/lună

  • N-ai bannere publicitare
  • Poți comenta la articole în site
  • Peste 70 de articole doar pentru abonați în fiecare lună
  • Susții cel mai important cotidian independent din România

Procter&Gamble se implică în lupta împotriva Necuratului

Scris de TNR
@
8 iunie 2010 15:04

Compania Procter&Gamble, producătoare a şamponului Head&Shoulders şi a detergentului Ariel,  a lansat o campanie împotriva Necuratului. Reprezentanţii multinaţionalei au precizat că vor să se implice mai mult în viaţa comunităţii, poate chiar şi în viaţa de după moarte. De aceea, strategia de PR a companiei a luat o turnură cumva religioasă.
Iată ce a declarat coordonatorul departamentului PR Procter&Gamble Romania, în exclusivitate pentru TNR:

„Dacă tot scoatem pe piaţă cele mai bune produse pentru curăţat, de ce să nu ne implicăm şi în lupta împotriva Necuratului? Necuratul nu este bun, nu este igienic în primul rând. E dat dracului, poate provoca o grămadă de boli.”

Primea reclamă din această campanie va fi pentru detergentul Ariel şi va avea următorul scenariu. O gospodină pune detergent obişnuit în maşina de spălat şi o porneşte (nu înainte de a scoate din interiorul maşinii mâna cu care a îndesat acolo rufele murdare). Două ore mai târziu, când întinde rufele la uscat, femeie exclamă: “Uite petele dracului, nu s-au curăţat!” În secunda următoare apare un înger care îi recomandă noul Ariel, pe bază de tămâie. La sfârşit, sloganul: “Ariel cu tămâie. Nici cea mai a dracului pată nu-i rezistă.”

Potrivit unui comunicat al companiei, Procter&Gamble urmează să scoată, până la sfârşitul acestui an, şi un săpun pentru curăţarea sufletului.

Ne găsești și pe FacebookInstagram, TikTok și YouTube.

Comentarii 0 comentarii

Joburi Disponibile

Alte articole

Rubrica lui Ovi