De când primul tren a circulat pe teritoriul actual al României, în 1825, întârzierile au fost considerate ceva firesc - dar oare chiar e aşa? Un călător susţine că a reuşit să ajungă de la Satu Mare la Constanţa la timp după ce s-a strecurat în locomotivă şi a făcut câteva mici ajustări de natură tehnică.

taiat_franele_satumare_constanta.jpg

“Ştiţi cum e cu trenul: mergi ce mergi şi la un moment dat te opreşti în câmp, unde freci menta câteva ore. Dar dacă trenul n-ar mai putea să oprească?”, spune Romică Boroi, pasagerul îndemânatic. “Eu sunt mecanic şi aveam la mine trusa de scule. M-am gândit: ce se poate întâmpla dacă tai frânele? Rezultatul: 18 ore, exact cât scrie pe bilet! Cu frâne funcţionale ar fi făcut 2 zile, ca de obicei.”

Ajuns la mare, Romică s-a aruncat fără remuşcări din vagon şi se bucură de o binemeritată vacanţă. Despre tren, surse din CFR spun că se află, în prezent, în drum spre Istanbul, de unde, dacă nu opreşte cineva curentul, şi-ar putea continua călătoria spre Georgia, Armenia şi Azerbaijan.



Almanahul_TimesNewRoman-coperta2.jpg Susține și tu proiectul TNR cumpărând Almanahul Times New Roman - 156 de pagini, texte exclusive, pe care n-o să le găsești pe site! Îl poți cumpăra de pe eMAG, din librăriile Cărturești și Humanitas sau din rețeaua Inmedio.

Join us in our attempt to change the world through technology. We're looking for Deep Learning Research Engineers to help us solve intelligence in the most innovative domains out there. Apply today!

Scris de Vasile | Friday, 07.07.2017 16:51 Social

National Cinematografic