Cel mai bun product placement din istorie: În ultimul episod, Suleyman a folosit o tigaie Dry Cooker

Etern lider de audienţă, Suleyman Magnificul dă pe spate şi lumea publicităţii! Dacă până nu demult faptul că “Singur acasă” a crescut vânzările Pepsi cu 20% era considerat un succes al plasării de produse, serialul turcesc a spart toate recordurile din domeniu, vânzările Dry Cooker sporind cu 900% după ce îndrăgitul sultan a fost văzut folosind tigaia în cel mai recent episod.

“Practic, la câteva ore de la difuzarea episodului 78, ‘Suleyman îşi mângâie barba’, în România nu mai exista nicio gospodină fără Dry Cooker. Unele îşi comandaseră patru, cinci exemplare ale ‘Tigăii lui Suleyman’”, a declarat un verişor al actorului turc Falit Ergenç. “Întrebate de ce au luat atâtea tigăi, gospodinele au răspuns doar ‘pentru că are ochi albaştri şi barba aia stufoasă’.”

“A fost destul de dificil să introducem tigaia Dry Cooker în scenariu, pentru că e un episod în care Suleyman doar îşi mângâie barba, iar sultanul oricum nu găteşte. Până la urmă am găsit soluţia: în timp ce îşi mângâia barba, Suleyman a folosit o tigaie Dry Cooker ca scrumieră. Dacă ar fi şi gătit în ea, vânzările Dry Cooker ar fi depăşit cu uşurinţă PIB-ul unui stat ca România.”

Scris de Vasile
28 octombrie 2013 02:10

Alte articole

Vezi mai mult