Money TV, pe urmele telespectatorului care le-a dublat audienţa aseară

Ancheta internă merge pe două linii de investigaţie, una ce priveşte angajaţii postului, care ar fi putut, într-un moment de respect faţă de munca lor, să se uite la emisiunea de seară, şi o alta, ce presupune că un om, nesilit de nimeni, a schimbat intenţionat pe Money TV şi s-a uitat la emisiune.

Conform datelor preliminare, telespectatorul care a reuşit să aducă audienţa la aproape două persoane s-a uitat aproape jumătate de oră la emisiunea de seară. Din păcate, foarte puţini oameni ştiu cum se numeşte emisiunea, cele mai interesante variante fiind “Secretele Bucătăriei”, “AutoShow” sau “Meridiane Economice”.

Un redactor al postului, bănuit că ar fi realizat emisiunea ce a avut acest surprizător succes de audienţă a declarat, în timpul anchetei, că nu-şi mai aduce aminte nimic întrucât şi el a adormit în timpul emisiunii sale şi s-a trezit abia la miezul nopţii, când făceau portarii schimb de tură.

Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți încânți prietenii cu postările noastre și acolo.

26 februarie 2013 10:48

Comentarii 0 comentarii

Alte articole

Vezi mai mult